Amit én tudok azt Te is megtanulhatod.

Ha egyedi lakástextilt szeretnél, állok rendelkezésre tanácsadással, varrószolgáltatással.Ha Te magad szeretnéd őket elkészíteni, jelentkezz varró tanfolyamra.
Hívj: 0620-383-4939

ez vagyok én

Üdv. Hallgat Klári vagyok. Lakástextilek és táskák tervezésével, készítésével foglalkozom. Varrni tanítok. Megpróbálok Zöld lenni.

Elérhetőségem:

Klariss H. Lakástextilkészítő és Kereskedelmi Bt.
Tel.: 0620 - 383 4939, email: klarissh@gmail.com
Felnőttképzési tevékenység folytatásához a nyilvántartási számom: 00711-2010
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

itt írhatsz nekem

Üzemeltető: Blogger.

Varrjunk együtt mikro-terítőt

Hogy ne csak négyszögletű terítőt tudjunk varrni, íme egy egyszerűen kivitelezhető, bár egy kicsit anyagigényesebb megoldás arra, hogyan lehet a terítőt (futót leginkább) háromszögesíteni.


 Ezt a terítőt a mikro-ra készítettem. Lemértem a sütő szélét hosszát mélységét, hozzáadtam az oldalt lelógó rész hosszát, valamint a varrás szélességet,  ami jelen esetben 2 x 1 cm.oldalanként. Kerestem egy helyes mintát a hímzéseim között, az eperre esett a választásom. A család kedvenc gyümölcse. 
A hímzés megkezdése előtt vetexet vasaltam az anyag hátoldalára, hogy jobb tartása legyen, s mert nem szántam dupla anyagmennyiséget erre a projectre. A vasalási művelet egy kicsit rizikós, mert ha nem jól csinálod, mosásnál elválik a vetex az alapanyagtól.


Aztán hosszában kettéhajtottam az anyagot és a keskenyebb széleket összevarrtam, majd zikzak-kal eltisztáztam. Nem volt kedvem ennyi miatt a lock-ot elővenni, meg cérnát cserélni, ezért választottam a cikk-cakk-olást.


Most nagyjából formára van igazítva. Aztán 2x1 cm-t visszahajtva, körbeszegtem a széleket.





Most már végleges formára van igazítva, a csücskeit könnyen ki lehet nyomkodni, szép lesz.

Kézzel körbevarrtam 1 cm-es fércöltésekkel, de először kimértem, hogy körülbelül mennyi fonalra lesz szükségem, majd vonalzó segítségével bejelölgettem az öltések helyét, biztos, ami biztos, az pontosan egy centi legyen mindenütt.
 


Készen a micro tetején. Nincs túlbonyolítva igaz? Anyag sem kerül sokba, a hímzést kézzel is el lehet készíteni, bár úgy sokkal több időbe telik. Az egész kész volt - a hímzést leszámítva - negyed óra alatt. Aki akarja, megdobhatja szalaggal, csipkével, rojttal, bojttal, satöbbivel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése