Amit én tudok azt Te is megtanulhatod.

Ha egyedi lakástextilt szeretnél, állok rendelkezésre tanácsadással, varrószolgáltatással.Ha Te magad szeretnéd őket elkészíteni, jelentkezz varró tanfolyamra.
Hívj: 0620-383-4939

ez vagyok én

Üdv. Hallgat Klári vagyok. Lakástextilek és táskák tervezésével, készítésével foglalkozom. Varrni tanítok. Megpróbálok Zöld lenni.

Elérhetőségem:

Klariss H. Lakástextilkészítő és Kereskedelmi Bt.
Tel.: 0620 - 383 4939, email: klarissh@gmail.com
Felnőttképzési tevékenység folytatásához a nyilvántartási számom: 00711-2010
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

itt írhatsz nekem

Üzemeltető: Blogger.

Te rajzolsz - én varrok

A Te rajzolsz - én varrok felhívásra  több mint száz pályamű érkezett. Facebook oldalunkon lehetett szavazni a rajzokra, s a 10 legkedveltebb művet  és még vagy 40 rajzot Gyermeknapra 30 alkotótársammal "karöltve" készítettük el.   

Én ezt a csodás színes macsekot választottam,  többek között azért, mert a mellén lévő pöttyös szívhez volt anyagom. 

A macsek elkészítése során vegyes technikát alkalmaztam. Használtam pamutvásznat, gyapjúfilcet, a tömőanyaga vatelin. Hímeztem és varrtam kézzel, s persze géppel. Az applikációt kétoldalas ragasztófátyol segítségével bírtam helyben maradásra. Kihasználtam patchwork tudásom. S egy-két helyen a textilfilc is segítségemre volt.

S  most jöjjenek a fázisfotók:

A kellékek: sok-sok színes textil, amelyeknek egy részét magam festettem, a lilát, a narancs színűeket, a zöldet (amit végülis nem használtam fel) 

A képet kinagyítottam, az alap textilre helyeztem, hogy átmásoljam rá, így tudtam, hogy az egyes részeket pontosan hová kell ragasztani-varrni.  Egy másik képet feláldoztam sablon készítéshez, minden egyes porcikáját külön szedve.

A csillagok pöttyözése hímezve van.

Meg nem mondom már, melyik részét vágom épp.

A macsekpofi részletei



Készen van. 

Alakulóban a teste, középen az a kék kontúros ív egy kígyót ábrázol. 

Még jó, hogy tanulok foltvarrni, mert a csíkos lábait és a farkát papírra varrásos technikával készítettem.


Ennél több fázisfotó nem készült, a kész mű Gyermeknap után megtekinthető. Ha van kedvetek, látogassátok meg FB-oldalunkat, ahol a többi művet is megnézhetitek, valamint figyelemmel kísérhetitek az eseményeket, mert lesz még folytatás!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése