Amit én tudok azt Te is megtanulhatod.

Ha egyedi lakástextilt szeretnél, állok rendelkezésre tanácsadással, varrószolgáltatással.Ha Te magad szeretnéd őket elkészíteni, jelentkezz varró tanfolyamra.
Hívj: 0620-383-4939

ez vagyok én

Üdv. Hallgat Klári vagyok. Lakástextilek és táskák tervezésével, készítésével foglalkozom. Varrni tanítok. Megpróbálok Zöld lenni.

Elérhetőségem:

Klariss H. Lakástextilkészítő és Kereskedelmi Bt.
Tel.: 0620 - 383 4939, email: klarissh@gmail.com
Felnőttképzési tevékenység folytatásához a nyilvántartási számom: 00711-2010
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

itt írhatsz nekem

Üzemeltető: Blogger.

Szerettek sakkozni?

Mi nagyon. A családtagok közül nagyapó a legjobb benne.  S ha nem figyelek eléggé, a gyerekeim simán levernek a tábláról. Mi általában az ebédlő-tanuló (mikor mi) asztalnál szoktunk játszani, de nagyon vágyom egy ilyenre, mint ez itt  alább. A lakásunkba ugyan nem illik, de mégiscsak egy igazi klasszikus sakk asztal. Nézzük, hogy a lakás mely részein lehet még ezt a játékot űzni. 




  






források: itt, itt, itt, itt, itt, itt itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése