Amit én tudok azt Te is megtanulhatod.

Ha egyedi lakástextilt szeretnél, állok rendelkezésre tanácsadással, varrószolgáltatással.Ha Te magad szeretnéd őket elkészíteni, jelentkezz varró tanfolyamra.
Hívj: 0620-383-4939

ez vagyok én

Üdv. Hallgat Klári vagyok. Lakástextilek és táskák tervezésével, készítésével foglalkozom. Varrni tanítok. Megpróbálok Zöld lenni.

Elérhetőségem:

Klariss H. Lakástextilkészítő és Kereskedelmi Bt.
Tel.: 0620 - 383 4939, email: klarissh@gmail.com
Felnőttképzési tevékenység folytatásához a nyilvántartási számom: 00711-2010
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

itt írhatsz nekem

Üzemeltető: Blogger.

Babavarrás

Húúú, de régen voltam itt. Az életem a Facebook-on zajlik leginkább.

Mint tudjátok, szerves része vagyok a Te rajzolsz, én varrok csapatának. Nagyon sok programot szervezünk, legutóbb Gyermeknapot, Győrben, a Mobilis Központban. Erre sajnos nem tudtam elmenni, de valamicskét én is hozzájárultam a dologhoz, több méter zászlófűzért készítettem  a rendezvényre, meg molinót varrtam.

De nem erről akarok beszámolni. Május 4-én Óbudán, Óbuda Napján tartottunk kézműves foglalkozást gyerekeknek - és vállalkozó kedvű szüleiknek. Körülbelül 100 db próbababát rajzoltam szabad kézzel, már ez nagy teljesítmény. (Elfogytak ugyanis a fénymásoltak). A kis- és nagyobbacska lányok ezt a próbababát öltöztették fel, gyönyörűbbnél gyönyörűbb királylányos ruhába, a fiúk pedig huszár ruhát terveztek. A nyertes rajzokat pedig megvarrtuk. 

A két nyertes rajz: 
 

És amit én készítettem:


Így készült:
Nem tagadom, hogy Tilda szabásminta az alapja.



Ha ezt látod, nem jössz rá, hogy ez egy szoknya akar lenni. Van, aki azt hitte, lámpabúrát készítek :-)

A haja kötőfonalból készült. 

Ha tetszik, amit készítek, s te is szeretnél hasonlót, hívj a 20-383-4939-es telefonszámon, vagy írj e-mailt: klarissh@gmail.com



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése